Nie masz poprawnie zainstalowanego odtwarzacza flash.
Zainstaluj ze strony http://www.macromedia.com/go/getflashplayer
2014-07-10
lnformujemy, że Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA Karpacki oddział Handlowy w Tarnowie, spełniając oczekiwania swoich Klientów uruchomiło bezpłatną aplikację internetową - Elektroniczne Biuro obsługi Klienta "e-Bok" wraz z usługą "eko-faktura".
Aplikacja e-Bok jest dostępna pzez 24 godz./dobę pod adresem internetowym: www.ebok.pqniq.pl. Kozystając z e-Bok Klienci mają możliwość sprawdzania hisiorii zużycia paliwa gazowego' monitorowania Salda na rachunku rozliczeniowym, terminu płatności, podawania stanu gazomierza, opłacania faktur za pobrane paliwo gazowe, zmiany danych kontaktowych, wyjaśniania wątpliwości i zgłaszania reklamacji, a w pzypadku wyboru usługi "eko-faktura" również podglądu Wygenerowanych faktur.
Usługa "eko-faktura" polegająca na zastąpieniu faktur tradycyjnych w formie papierowej fakturami w formie elektronicznej, umożliwia natychmiastowe dostarczenie faktury do Klienta tuż po jej wystawieniu, bez zwłoki związanej z wysłaniem jej w posiaci tradycyjńego listu.
|